Johan in Zuid-Amerika

Inpakken

Reacties

Reacties

Annigje

Amai, daar kan ik nog wat van leren! Voor een trip van 2 dagen heb ik al meer bij!
Heeeeeeel veeeeeeel succes en we volgen mee!

Groetjes

An

Liefst broer
Ik wens je een heel mooie en avontuurlijke reis toe.
Veel plezier gewenst en we zullen de meisjes op de hoogte houden over Nonkel Jo.

Dikke kus

ilse gysen

Mijn broer is altijd een ordelijk manneke geweest.
Dit is een doordacht rukzakske. alleen het hoogst nodige.
May the force be with you (of zoiets).
Hopelijk vond je de tekening en foto's van fien en ferre leuk? special voor nonkel jo!
dikke kus van je grote zus Ilse.

Katrien

Ja, da van mij gaat wel een stukske volumineuzer zijn vrees ik... Tja: ben een vrouw he...
Hopelijk heb ik bij aankomst niet zo veel last van 'n jetlag aangezien we d'r direct invliegen de volgende ochtend...
Maak er nog een leuke periode van bij je gastgezin en 't amusement met 't duiken he!
Je hebt precies al veel kans gehad om je reislog bij te werken.

Have fun !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!