Johan in Zuid-Amerika

Geboekt

De kogel is door de kerk. Hanne gaat uiteindelijk nu toch niet mee, maar da's wel een erg late beslissing natuurlijk ...

Soit, de goei blijven over, ook al zijn we nu nog maar met twee :-)

Gisteren het grote moment, het boeken van de tickets. Na veel gereken en gecijfer, checken van tarieven en tijdstippen zit het nu in de computer van Connections en hebben we een factuur aan onze rekker. Spannend, maar tegelijkertijd ook geruststellend. Op 8 september 2009 zal er in Zaventem een vliegtuig op mij wachten dat me via Madrid naar Guayaquil in Ecuador zal brengen. Nog een aantal nachtjes slapen dus !

Reacties

Reacties

Katrien

Het aftellen is begonnen. Na veel zwoegen en zweten boven de kaart van Zuid-Amerika, mijn teergeliefde Lonely Planet en Trotter honderden keren terug in de hand te nemen, een zee van info al surfend tegengekomen te hebben op't net en na 10 gewijzigde reisroutes.... heb ik eindelijk dé route gevonden die mijn reisdromen in vervulling zal brengen.
Johan, ik ken je maar amper, maar ik heb er't volste vertrouwen in dat het een memorabele reis zal worden!
Het volgende dat ik zal bestuderen is mijn boekske 'Spaans op reis'. Olé!!!

An

Voila, ik ben ook heel blij dat je deze reis gaat maken.
Als je zoiets in je hoofd hebt mag je niet te lang wachten en moet je dat gewoon doen.
Het gaat alvast ongeloofelijk worden. Dat weet ik nu al.

Els*

He Johan,
hier heb je al een trouwe volger van je trip! Ik ben collega en vriendin van jouw reisgenootje en wil je nu al zeggen dat je met haar als travel maatje de hoofdprijs hebt gewonnen za! Os Katrien is fijn gezelschap, ze ziet en geniet van die kleine dingen die het net iets meer de moeite waard maken, heeft een mateloos goed humeur en een heerlijk maffe humor én heeft de Zuid Amerkia kriebel zwaar te pakken! Één klein detail, geef ze een landkaart in haar pollen en de kans zit erin dat je pas na n uur aan het beginpunt van je trip bent :-) (vraag haar maar om meer uitleg)
Ik zal jullie op de voet volgen, uitkijken naar foto's en vooral verhalen van os Katrien haar stoten! :-)

Maak er de trip van die jouw hartje verlangt..
En geniet ervan!!

Warme knuffel, Els*

Gert

ha de Johan zie !
dat klinkt daar allemaal zeer relax. Geniet met volle teugen man. Wij werken intussen wel verder :-)
Heel plezant dat wij alles zo goed kunnen meevolgen trouwens, volhouden he

Gert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!