Johan in Zuid-Amerika

Eerste indrukken

Buenos dias de Guayaquil.

Na een reis in twee etappes (via Madrid naar Guayaquil) ben ik uiteindelijk ter plaatse. De vlucht naar Ecuador was lang (12h) en vermoeiend en over de beenruimte zullen we maar zwijgen. De meeste Ecuadorianen zijn sowieso een kop kleiner als ik, dus dat is voor die mannen geen probleem. De luchthaven is maar enkele kilometer van het centrum verwijderd, dus met de bus ben je er zo. En bussen (en bijhorende uitlaatgassen) zijn er in overvloed, het is alleen kwestie van op de juiste te springen. En dat 'springen' mag je haast letterlijk nemen, want zo'n chauffeur vertraagt wel maar komt eigenlijk practisch nooit tot stilstand. Heel handig als je met twee rugzakken aan het rondzeulen bent

Laughing

Met dank aan de Lonely Planet had ik al gezocht naar een proper hotelleke en de straten zijn hier geordend op zijn Amerikaans, dus dat was niet moeilijk te vinden. Ondertussen heb ik ook al een ontbijtje binnen en nu ga ik eerst wat rusten op mijn bed, want ik ben heeeel moe. Tot later.

Johan

Reacties

Reacties

hans meyhi

Gewoon super! Heel die sfeer, andere gewoontes, een ander continent ontdekken,... Geniet ervan en neem die kleine ongemaken er maar bij!

hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!